torsdag 23 oktober 2014

En vanlig dag..

jaha Sherlock vad har du gjort idag?
-blivit utsläpad i kyla och blöta
tittat ut genom fönstret
tittat ut genom fönstret
tuggat sönder leksak
slagits med kudden
-sen tittade jag ut genom fönstret, igen
tittade ut genom fönstret
tuggade lite tuggben
tittat ut genom fönstret, såg nåt och sprang in i sovrummet, upp i sängen och rev ner lampan...
-och det blev bra?
-jo, jag tyckte att husse och matte behövde en påminnelse om hur man byter säkringar, och att de behöver fylla på förrådet av proppar
-mhm..
-tittade ut genom fönstret och spanade efter husse, men jag missade när han kom hem för matte tyckte det var för mörkt att sitta i soffan...
tittade ut genom fönstret
och nu ska husse släpa ut mig i det kalla, blöta mörkret igen, som om jag behöver gå ut liksom?
-men har du inte sovit nånting?
-nä, när skulle jag haft tid med det?

2 kommentarer: